vergelijk bellen, internet en TV
  • Home
  • Aanbieders vergelijken
    • Internet tv vergelijken
    • vergelijk internet aanbieders
    • Vergelijk internet en tv aanbieders
    • vergelijk telecom aanbieders
    • Vergelijk Tv aanbieders
  • Hulp bij overstappen
    • Overstap checklist
  • Providers
  • Contact
  • Informatie
    • Algemene voorwaarden
    • Bestelling plaatsen
    • Privacystatement
    • Sitemap
    • Gratis overstapservice
    • Opzegbrieven
      • Opzeggen internet
      • Opzeggen telefonie
      • Opzeggen televisie
      • Opzeggen totaalpakket
    • Veel gestelde vragen
  • Nieuws

Telfort

Alles-in-één Internet Digitale televisie

Producten

Snelheid down/up 1e jaar Prijs/maand
Snelheid down/up 1e jaar Prijs/maand
1e jaar Prijs/maand

OVER PROVIDER

Telfort

★★★★★★☆☆☆☆ Rating: 5,5/10 (9 votes cast) Telfort, 5,5 out of 10 based on 9 rating
BEOORDEEL UW PROVIDER NU!
Volledige naam: Telfort onderdeel van KPN B.V.
Telefoon: 0900-9596 (Kosten € 0,10 per minuut plus de eventuele kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.)
Triple play? Ja
Openingstijden klantenservice: Ma t/m vr 09.00-21.00 uur
Zaterdag 10.00-17.00 uur
Zondag gesloten, feestdagen gesloten.
Website: www.telfort.nl
Postadres: Teleportboulevard 121, 1043EJ Amsterdam
Hoe aanmelden? internet & telefonisch 0800-1707 (telefonische verkoop is gratis)
Lid geschillen commisie? Ja
Beantwoording telefoon: Slecht (lange wachttijden)
Opzeg termijn: afhankelijk van abonnement
Betaling per acceptgiro: Ja (extra kosten)
Betaling per automatische incasso: Ja

Beoordeel uw provider, abonneer je op onze nieuwsbrief en maak kans op een dinercheque ter waarde van 50,- euro!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Ik wil kans maken op die dinercheque t.w.v. 50 euro en de nieuwsbrief ontvangen.

BEOORDELINGEN

Telfort is redelijk

Prijs kwaliteit verhouding van Telfort diensten zijn over het algemeen prima. Weinig geen storing.

Prijs/Kwaliteit: 6 Internetsnelheid: 7
Storingsfrequentie: 6 Zenderaanbod: 7
Klantenservice: 6 Bereikbaarheid: 6

Door Norman op 22-07-15

Geen 2e tv

Helaas geen 2e tv mogelijk ivm internet snelheid volgens Telfort

Prijs/Kwaliteit: 6 Internetsnelheid: 3
Storingsfrequentie: 7 Zenderaanbod: 5
Klantenservice: 5 Bereikbaarheid: 5

Door Irene op 30-11--1

veel storing

bij telfort is heel veel storing met de televisie
er zijn nieuwe producten opgestuurd en het werkt nog steeds niet
monteur laten komen kost gauw 100 euro

Prijs/Kwaliteit: 2 Internetsnelheid: 6
Storingsfrequentie: 2 Zenderaanbod: 10
Klantenservice: 6 Bereikbaarheid: 6

Door nick op 30-11--1

Telfort

Niet tevreden

Prijs/Kwaliteit: 5 Internetsnelheid: 4
Storingsfrequentie: 1 Zenderaanbod: 4
Klantenservice: 1 Bereikbaarheid: 1

Door rene op 30-11--1

Snelle levering

goede klantenservice

Prijs/Kwaliteit: 9 Internetsnelheid: 9
Storingsfrequentie: 9 Zenderaanbod: 9
Klantenservice: 9 Bereikbaarheid: 9

Door Tessa op 30-11--1

slecht/nadeel

mobiel is niet echt duidelijk geregeld. Wanneer je overstapt met behoud van nummer, is het niet duidelijk dat je het nummer na ontvangst kunt om laten zetten. Afstandbedieningen van ontvanger is niet van een geweldige kwaliteit. Ook hebben we vaak last van een probleem, wanneer we iets willen opnemen, zijn we er nooit zeker van dat het ook daadwerkelijk gebeurd. Dat kan wel eens behoorlijk teleurstellend zijn.....

Prijs/Kwaliteit: 8 Internetsnelheid: 7
Storingsfrequentie: 6 Zenderaanbod: 8
Klantenservice: 6 Bereikbaarheid: 6

Door ad op 30-11--1

service?

Al vijf dagen geen telefoon en internet. Dag zes komt er pas hulp. Hoe bestaat het anno 2014!!!

Prijs/Kwaliteit: 5 Internetsnelheid: 6
Storingsfrequentie: 5 Zenderaanbod: 6
Klantenservice: 4 Bereikbaarheid: 4

Door E op 30-11--1

Waardeloos

Het pakket voor de tv is waardeloos, de overschrijving van oude adres naar nieuwe is zo slecht gedaan dat we nu een achterstand van maanden hebben. Dankzij de waardeloze administratie van \\telfort. Verder is er nogal wat storing op de tv. Het internet werkt, maar daar is alles mee gezegd. Het downloaden gaat traag als stroop en het probleem ligt echt bij hun.
Kortom: waardeloos. Het zoveelste bedrijf dat over de ruggen van eerzame burgers bakken met geld verdient met een dienst die eigenlijk zowat gratis zou moeten zijn. Internet mag niets kosten en tv hoort ook gewoon bij het leven, evenals bellen. Te zot voor woorden dat daaraan mensen zio rijk worden.
Wij als mensen moeten eens minder voor geld gaan leven en meer voor elkaar. Begin met gratis internet!

Prijs/Kwaliteit: 4 Internetsnelheid: 4
Storingsfrequentie: 8 Zenderaanbod: 3
Klantenservice: 4 Bereikbaarheid: 3

Door Ivo op 30-11--1

Tefort is slecht bereikbaar

2 jaar lang heb ik een abonnement gehad bij Telfort, maar moet zeggen dat wat ze aanbieden onder de maat is.

Ook als je de klantenservice wilt bellen ben je echt heel lang aan het wachten en als je dan iemand aan de telefoon krijgt weten ze het antwoord niet. Ze gaan het navragen en bellen terug geven ze aan. Dit gebeurt echter zeer zelden..

Het is niet duur maar je hoeft er dan ook niet altijd iets van te verwachten blijkt.

Misschien is de dienstverlening bij Telfort inmiddels verbeterd. Ze hebben in ieder geval genoeg irritante reclames op TV.

Prijs/Kwaliteit: 6 Internetsnelheid: 5
Storingsfrequentie: 5 Zenderaanbod: 5
Klantenservice: 6 Bereikbaarheid: 4

Door Jan op 30-11--1

Terug naar home
  • objecto.nl
  • vergelijk internet
  • vergelijk verzekeringen
  • vergelijk energie
  • vergelijk internet + tv
  • vergelijk digitale telefonie
  • vergelijk digitale televisie
  • energiestunters.nl
  • vergelijk autoverzekeringen

Objecto B.V.
info@objecto.nl
+31(0)10 3070973

Stationsplein 45, locatie D
3013 AK Rotterdam